Østsiden G19 v Selbak G19 (@ Østfoldhallen) 01.03.2024

 

Fredag 01.03.2024: Østsiden G19 v Selbak G19 (@ Østfoldhallen)

Jeg befant meg i Østfoldhallen, der jeg hadde sett Lisleby beseire Kråkerøy i treningskampen mellom de to, men det viste seg at det deretter også skulle være en kamp mellom G19-lagene til Østsiden og Selbak, så jeg bestemte meg for å bli igjen og titte litt, og selvsagt endte jeg opp med å rett og slett se hele kampen. Jeg må først og fremst si at jeg synes det er veldig artig at begge disse klubbene har klart å stille G19-lag på bena igjen etter noen år uten. Jeg hadde for øvrig ingen formening om styrkeforholdet mellom de to før kampstart, da jeg etter en kjapp røykepause ble stående og se på de første 10-15 minuttene før jeg bestemte meg for å bli og satt meg ned.

Øssia tok ledelsen i det 17. minutt, og etter en drøy halvtime var de nære på å doble ledelsen da de skjøt i stolpen. Noen minutter senere gjentok den historien seg, da de traff innsiden av stolpen.1-0 sto det til pause, og Øssia hadde igjen ballen i mål et snaut kvarter ut i andre omgang, men det ble annullert for offside. Et par minutter senere var Selbak nære på med en avslutning som gikk i nettveggen, men etter halvspilt andre omgang doblet i stedet Øssia ledelsen da en Selbak-spiller var uheldig og styrte ballen i eget mål. Selbak svarte med et flott angrep som endte med et gjennomspill og skudd som smalt i tverrliggeren, men måtte se at Øssia noen minutter senere scoret et tredje mål. Kort oppsummert endte det 3-0, og det var ikke helt ufortjent med Øssia-seier ved denne anledningen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revisit:
Østsiden G19 v Selbak G19 3-0 (1-0)
Friendly
Østfoldhallen, 1 March 2024
1-0 (17)
2-0 (68)
3-0 (75)
Att: Ca. 60 (est)
Admission: Free

Next game: 02.03.2024: Selbak v Tistedalen
Previous game: 01.03.2024: Kråkerøy v Lisleby (@ Østfoldhallen)

More pics

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg