31.08.2015: En kikk på Bedfont Recreation Ground (Bedfont Sports)


Jeg befant meg i området da jeg hadde overnattet ved Travelodge-hotellet rett ved Feltham stasjon, og skulle se den første av tre kamper denne dagen hos Ashford Town (Mx). Først tenkte jeg imidlertid å benytte anledningen til å ta en kikk på hjemmebanene til to lokale klubber: Bedfont Sports og Bedfont & Feltham. Jeg lot buss H25 frakte meg opp til Hatton Road, der de to Bedfont-klubbene holder til rett ved siden av hverandre. Jeg tok meg inn på Bedfont Sports’ hjemmebane The Recreation Ground, der jeg kikket meg rundt mens flyene fra Heathrow dundret forbi. Bedfont-klubbene ligger nemlig kun et par hundre meter fra en av rullebanene på Heathrow, og det var konstant larm fra fly som enten landet eller tok av fra den store flyplassen.

 

Bedfont Sports ble stiftet så sent som i 2002, da de to Sunday league-klubbene Bedfont Sunday og Bedfont Eagles slo seg sammen, og de har spilt seg opp via Hounslow & District League og Middlesex County League. I 2009 fikk de være med i Combined Counties League, og tre år senere sikret de seg opprykk til den ligaens Premier Division etter 3. plass. De er fortsatt å finne i Combined Counties League Premier Division, der de nå spiller sin fjerde sesong. I sin Recreation Ground har de også en fiks liten hjemmebane. Etter å ha travet rundt banen i styrtregnet, hastet jeg videre i retning av Bedfont & Felthams hjemmebane The Orchard ved siden av.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg