Januar-tur 2015

Det er ikke så lenge siden jeg kom hjem fra min romjuls/nyttårstur, men om en snau uke setter jeg igjen kursen mot England. Denne gang blir det en mindre tur i form av en langhelg (torsdag-mandag). Planen var opprinnelig å reise hjem søndag, men flyprisene den dagen gjorde at jeg valgte bli en ekstra dag; som vil bli brukt til å sjekke ut Southamptons nye og tilsynelatende meget lite spennende St. Mary’s Stadium. Det var først og frem en utfordring å ordne billett til Ashton Gate, der Bristol City møter Gillingham til andre semifinale i Football League Trophy. Billettene var nemlig ikke på “general sale” før torsdag 22/1 – en uke før kamp…og altså på samme dag som man også slapp de enda mer ettertraktede billettene til FA Cup møtet mot West Ham. Dette førte til så stor pågang at deres online booking-system fikk store problemer, og det var tydeligvis nærmest umulig å komme gjennom på telefon. Etter fire timer fikk jeg imidlertid sikret meg en billett. Ellers blir nok høydepunktet for meg Wessex League Premier Division oppgjøret Brockenhurst v Fareham Town, på en reise som til meg å være byr på unormalt mye PL/FL-fotball. Reiseplanen er som følger:

Torsdag 29. januar:
Bristol City v Gillingham (Football League Trophy, 2. semifinale)

Fredag 30. januar:
AFC Bournemouth v Watford (Championship)

Lørdag 31. januar:
Brockenhurst v Fareham Town (Wessex League Premier Division)

Søndag 1. februar:
Southampton v Swansea City (Premier League)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg