08.01.2015: Fotball-sightseeing i Rotherham

 

Etter tolv kamper på tolv dager var det tid for hjemreisen, men etter det som viste seg å kun være en skuffende kontinental frokost med frokostblandinger på Wheldale Hotel, hadde jeg masse tid å slå ihjel på veien fra Castleford ned til Stansted, der jeg skulle ha 19.55-flyet hjem. Derfor valgte jeg å ta en omvei via Rotherham for å ta en kikk på Rotherham Uniteds gamle hjemmebane Millmoor, som fortsatt står der nærmest urørt. Gudene må vite hvorfor jeg ikke benyttet anledningen til å ta en kikk her når jeg besøkte deres nye New York Stadium forrige sesong, men jeg hadde uansett hørt at det var fullt mulig å ta seg inn på Millmoor. Det viste seg dessverre å ikke være tilfelle, så etter en kikk på utsiden av det gamle anlegget måtte jeg reise videre med uforrettet sak.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg