August-tur 2014

Det er ikke mer enn halvannen uke siden jeg kom hjem fra forrige tur, men natt til i morgen (tirsdag) setter jeg igjen kursen mot Gardermoen og fly over til England. Det blir en lang tur på 16 dager, og jeg regner med å se 16, 17 eller 18 kamper i løpet av turen. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre 21. august, da det ikke er stort på menyen, så jeg tror jeg vil avvente og se om noe dukker opp. Men foreløpig ser planene slik ut:

 

Tirsdag 12. august:
Stalybridge Celtic v AFC Fylde
(Conference South)
Overnatting i Manchester

Onsdag 13. august:
Guisborough Town v North Shields
(Northern League Division 1)
Overnatting i Middlesbrough

Torsdag 14. august:
Eastleigh v Aldershot Town
(Conference Premier)
Overnatting i Southampton

Fredag 15. august:
Staveley Miners Welfare v Worksop Town
(FA Cup, Extra Preliminary Round)
Overnatting i Sheffield

Lørdag 16. august:
Louth Town v Grimsby Borough
(Northern Counties East League Division One)
Overnatting i Grimsby

Søndag 17. august:
AFC Emley v Ashton Athletic
(FA Cup, Extra Preliminary Round)
Overnatting i Wakefield

Mandag 18. august:
Billericay Town v Harrow Borough
(Isthmian League Premier Division)
Overnatting i Southend

Tirsdag 19. august:
Mossley v Northwich Victoria
(Northern Premier League Division One North)
Overnatting i Manchester

Onsdag 20. august:
Richmond Town v Hartlepool FC
(Wearside League)
Overnatting i Richmond eller Darlington (ikke bestilt ennå).

Torsdag 21. august:
Fotballfri??
Alternativt: Jeg kan like gjerne ende opp med å se Chew Moore Brook v Todmorden Borough i West Lancashire League Division Two. Ikke stort annet av alternativer, men vil følge utviklingen.

Fredag 22. august:
Saltash United v Stoke Gabriel
(South West Peninsula League Premier Division)
Tar deretter nattoget fra Plymouth til London, og får meg forhåpentligvis litt søvn på veien opp, før jeg fortsetter mot Ipswich.

Lørdag 23. august:
Ipswich Town v Norwich City
(Championship) kl. 12.15
og
Ipswich Wanders v Thetford Town
(Eastern Counties League Premier Division) kl. 15.00
Overnatting i Ipswich

Søndag 24. august:
Tottenham Hotspur v QPR
(Premier League)
Ja, tro det eller ei…
Overnatting i Wembley-området av London

Mandag 25. august:
Gornal Athletic v Dudley Town
(West Midlands (Regional) League) kl. 15.00
og
Bolehall Swifts v Nuneaton Griff
(Midland Football League Division One) kl 19.45
Overnatting i Birmingham

Tirsdag 26. august:
Gorleston v Fakenham Town
(Eastern Counties League Premier Division)
Overnatting i Great Yarmouth??(ennå ikke bestilt)

Onsdag 27. august:
Wivenhoe Town v Brantham Athletic
(Eastern Counties League Premier Division)
Drar deretter med toget ned til Gatwick, hvor jeg har fly hjem kl 05.50 på morgenen.

 

 

 

3 kommentarer
    1. Geir Ingvald Jacobsen: Helt klart mye reising, spesielt et par av dagene – som turen nordfra helt ned til det nordlige Cornwall bare for å se Saltash United og deretter sette seg på nattoget til London. Kan hende jeg er sliten ved ankomst Ipswich, haha 🙂
      Ja, får treffes for en pint der vel 🙂 Ikke tenkt deg på Ipswich Wanderers etterpå du regner jeg med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg