Ski v Fredrikstad 02.06.1996

Søndag 02.06.1996: Ski v Fredrikstad

Dette var faktisk min første fotballkamp på nesten tre år(!), og det var selvsagt FFK som lokket meg til å ta den ikke altfor lange turen opp til Ski Stadion denne søndagen. FFK var ute etter opprykk tilbake til nivå to, og var selvsagt avdelingens storfisk. Dette så vidt jeg vet også mitt første besøk på Ski Stadion, FFK måtte slite mot Ski. FFK hadde startet sesongen med å vinne sine fire første seriekamper, før de fulgte opp med et tap og en uavgjort, men de kom imidlertid tilbake på vinnersporet med en knepen 1-0-seier i Ski (som senere var en av klubbene som gikk i samarbeidsklubben Follo FK). Dette er dessverre enda en av kampene der jeg ikke har vært kar om å finne målscorer, og jeg husker heller ikke stort fra denne kampen. FFK ledet for øvrig sin avdeling da man tok sommerferie, men en ussel høstsesong ødela, og for å strø salt i såret vant Sarpsborg FK avdelingen og sikret seg senere opprykk via kvalik, mens FFK måtte bli på nivå tre ytterligere en stund.

Norwegian ground # 8:
Ski v Fredrikstad 0-1
2. divisjon avd. 1
Ski Stadion, 2 June 1996
Tilskuere: ??

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg