Volda v Ørsta 14.08.1993

Lørdag 14.08.1993: Volda v Ørsta

Under et kortvarig opphold på folkehøyskole i Sunnmøre (nærmere bestemt Ørsta) , ble det tid til å få med seg det heftige lokaloppgjøret mellom Ørsta og Volda. Dessverre var jeg på denne tiden alt annet enn flink til å ta bilder, og heller ikke har jeg klart å spore opp målscorerne. Jeg husker heller ikke all verden av kampforløpet, annet enn at jeg sammen med et par andre elever ved folkehøyskolen hadde en trivelig lørdag ettermiddag ved Volda Stadion. Jeg skulle ønske jeg i ettertid hadde vært flinkere til å opp gjennom årene kombinere reiser og opphold i andre deler av landet (og selvsagt utlandet) med lokale fotballkamper.

Norwegian ground # 6:
Volda v Ørsta 1-1
2 divisjon avd. B
Volda Stadion, 14 August 1993
Att: ??

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg