28.03.2014: En spasertur i Peterborough

Jeg var i Peterborough for å se kamp i Yaxley, og da mitt krypinn for natten var et steinkast unna Peterborough Uniteds stadion London Road valgte jeg å ta en liten kikk. Jeg hadde ikke vært ved anlegget siden jeg var der på kamp sommeren 2009, og mye har nå dessverre skjedd siden den gang. Vandaliseringen som nå finner sted betyr at den flotte ståtribunen Moy’s Terrace (aka Moy’s End) har måttet bøte med livet der den har blitt jevnet med jorden for å gjøre plass til en ny sittetribune. Planen er at neste offer blir den siste gjenværende ståtribunen London Road Terrace, og at London Road skal bli såkalt all-seater. For oss som håpet på Posh-nedrykk fra CHampionship først og fremst grunnet håpet om at det ville redde ståtribunene…dessverre, så mye var altså det verdt. Her er bildene fra min kikk rundt London Road:

 

 



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg