Mulig oktober-tur?

Nå er det med den nåværende status på lommeboka uaktuelt å i det hele tatt tenke på noen ny tur til England, men jeg går og venter i spenning på om det snart skal komme noen penger fra Aschehoug forlag. Om det skulle være tilfelle, har jeg hvertfall sett muligheter for en meget fristende tur som kan bli noe slikt som dette:

Fredag 4. oktober:
Alternativ:
Accrington Stanley – Dagenham & Redbridge
Winchester City – Sholing

Lørdag 5. oktober:
Dorking – Farleigh Rovers
Alternativ:
Altrincham – Guiseley
Gainsborough Trinity – Harrogate Town
Belper Town – Loughborough Dynamo

Søndag 6. oktober:
Fotballfri?
Alternativ:
Aylesbury United – Faversham
Town

Mandag 7. oktober:
Hastings United – Folkestone Invivta

Tirsdag 8. oktober:
Braintree Town – Welling United

Onsdag 9. oktober:
Billingham Synthonia – Bedlington Terriers

Torsdag 10. oktober:
Fotballfri?

Fredag 11. oktober:
Plymouth Parkway – Torpoint Athletic

Lørdag 12. oktober:
Harrogate Town – Workington

Søndag 13. oktober:
York City – Scunthorpe United

Mandag 14. oktober:
Harrogate Railway Athletic – Northwich Victoria

Tirsdag 15. oktober:
Chesham United – Potters Bar Town
Alternativ:
Matlock Town – Barwell
Halesowen Town – Gresley

Onsdag 16. oktober:
Hjemreise?
Alternativ:
Bodmin Town – St. Blazey
Colne – Silsden

Om dette blir noe av er det slett ikke sannsynlig at turen blir kuttet med en dag eller to i hver ende; med avreise f.eks 5.oktober. En langt mer økonomisk mulighet er å gjøre det til en 4-5 dagers tur, med avreise f.eks 12. oktober. Denne helgen gir en glimrende mulighet til å få med seg begge Harrogate-lagene samt York City (som snart skal flytte) på tre sammenhengende dager. Ved en forkortet tur kan f.eks også Harrogate RA byttes ut med Hastings, som er en ønsket detinasjon. Men først og fremst må jeg få fylt opp kontoen før jeg i det hele tatt tør begynne tenke på noen slik tur.

PS!
Edit: Jeg hadde ikke før postet dette før jeg snakket med forlaget. Garantisummen jeg husket å ha fått på denne tiden i fjor vil ikke komme i år. Min kontakt kunne fortelle at dette kun gjelder ved første utgivelse, og at jeg denne gang dermed må vente på royalty-utbetalinger til neste år!
Da kan jeg nok glemme oktober-tur dessverre..



2 kommentarer
    1. Hehe, det er sant.. Alltid kjedelig å måte droppe en så fristende tur, men får krysse fingrene for at jeg hvertfall får tatt den jule/nyttårsturen som her blitt vane de siste årene. Hadde håpet på en tur til før dette, men har man ikke penger så har man ikke penger. Får bare komme sterkere tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg