21.11.2014: Fotball-sightseeing i Crewe

På min november-turs første dag hadde jeg flydd over til Manchester Airport, og skulle bytte tog i Crewe på min ferd ned til den Cardiff. Ved dette togbytte hadde jeg tid til å gå den korte veien bort til Gresty Road for å ta en kikk på hjemmebanen til Crewe Alexandra. Det er kun snakk om noen få minutters gange, og anlegget kan ses godt fra togstasjonen. Det domineres totalt av den store tribunen som opprinnelig lød navnet the Railtrack Stand, og der den står på den ene langsiden utgjør den faktisk over 2/3 av anleggets kapasitet. Det var selvsagt ikke åpent slik at jeg fikk innsyn, men om ikke annet fikk jeg tatt en kikk på eksteriøret før jeg hastet tilbake til togstasjonen for å fortsette reisen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg