Juli-tur(er) 2014

Tur(er) på trappene, juli 2014

Førstkommende mandag markerer jeg årets første juli-dag med grytidlig start og tur til Rygge. Det blir en ferie med min mor og min nevø, der vi skal tilbringe tre netter i Newcastle. I den forbindelse vil jeg etter all sannsynlighet la meg friste av en pre season kamp i traktene, da Jarrow FC tar imot Whitley Bay til treningskamp torsdag kveld (3. juli). Da de først kun var omtalt som Jarrow gikk jeg ut fra at dette var Northern League-laget Jarrow Roofing, men det skal altså dreie seg om Wearside League-klubben Jarrow FC, som spiller sine kamper på Perth Green – et anlegg tilsynelatende fullstendig blottet for fasiliteter som tribuner, tak over hodet, klubbhus og bar. Men det hadde vært et artig bekjentskap.

Ellers er allerede flybilletter og flere hoteller booket for en ny tur senere i juli. Avreise skjer på morgenen 19. juli, med hjemreise grytidlig (kl. 05.50 fra Gatwick) 1. august. Noen endringer i programmet har det blitt siden jeg startet planleggingen, og jeg er fortsatt åpen for endringer på en eller to av dagene:

Lørdag 19. juli:
Biggleswade United v Biggleswade Town
Hotell i Stevenage

Søndag 20. juli:
Irlam v Harrogate Railway Athletic
Hotell i Manchester

Mandag 21. juli:
Warrington Town v 1874 Northwich
Hotell i Manchester

Tirsdag 22. juli:
Bognor Regis Town v Reading XI

Onsdag 23. juli:
Great Yarmouth Town v Norwich United

Torsdag 24. juli:
Stourport Swifts v Stourbridge

Fredag 25. juli:
Poole Town v Wimborne Town

Lørdag 26. juli:
Chesham United v Stevenage
Hotell i London

Søndag 27. juli:
Leek Town v Leek CSOB
Hotell i Stoke-on-Trent

Mandag 28. juli:
Crockenhill v Phoenix Sports
Hotell i Bromley

Tirsdag 29. juli:
Mossley v FC Halifax Town
Hotell i Manchester

Onsdag 30. juli:
Ossett Albion v Rotherham United XI
Hotell i Wakefield

Torsdag 31. juli:
Hertford Town v Tring Athletic

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg