Skeid v Fredrikstad 08.06.2000


Torsdag 08.06.2000: Skeid v Fredrikstad

Dette var vel min siste kamp før jeg flyttet ned til Gran Canaria for et halvt år, og jeg fikk se et møte mellom to cup-storheter, der den største av de to ble slått ut. Skeid befant seg i 1. divisjon, og sendte 2. divisjonslaget FFK ut av cupen, slik at det var Skeidoksene som fikk mest å juble for denne dagen. I ettertid vil jeg også benytte anledningen til å si at jeg likte Voldsløkka, som var et friskt pust i et nokså nitrist stadion-landskap – spesielt i Oslo-området. Kampen var i realiteten avgjort ved pause, og den tidligere Drøbak/Frogn-spilleren Alexander Sveen satt inn kampens fjerde og siste mål, og fastsatt dermed sluttresultatet til 4-0.

Norwegian ground # 12:
Skeid v Fredrikstad 4-0 (3-0)
NM Cupen, 2. runde
Voldsløkka, 8 June 2000
1-0 Thomas Øverby (16)
2-0 Thomas Øverby (36)
3-0 Ole Martin Johansen (45)
4-0 Alexander Sveen (86)
Att: ??



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg