21.04.2014 En spasertur i Billingham

 

Jeg befant meg i Billingham, der jeg i januar så Billingham Synthonia spille kamp mot Seaton Carew i grevskapscupen. Denne gang hadde jeg returnert for å se lokaloppgjøret Billingham Town v Billingham Synthonia, som en god stund hadde vært et ønske fra min side.

 

Da jeg besøkte Synners for den nevnte kampen tilbake i januar var det kveldskamp og mørkt, slik at fotoforholdene var heller dårlige. Det ble heller ikke bedre da man slo på flomlysene på toppen av den voldsomme tribunen som preger Central Avenue, og derfor hadde jeg nå tatt et tidligere tog enn strengt tatt nødvendig i håp om å få knipset noen bilder.

 

Dessverre viste det seg at porten til anlegget var stengt, slik at jeg kun fikk tatt et par bilder gjennom porten. Og bildene rett fra siden yter virkelig ikke den store tribunen rettferdighet. Men da det også viste seg å være nokså håpløst å få knipset noen bilder over muren på motsatt langside, var det bare å tusle noe skuffet til Bedford Terrace for dagens kamp. Men her er uansett bildene. Og skuffelsen ble fort glemt…



 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg