Ny utgave av min bok for 2013/14-sesongen

For de som måtte være interessert kan jeg nå informere om at en ny og oppdatert versjon av min bok er ute i salg. Det vil si, denne sesongen er det to versjoner ute. Ikke minst er jo boka “Engelsk fotball” en oppdatert utgave av fjorårets bok, som tar for seg de fem øverste divisjonene i den engelske pyramiden.

Nytt av året er at det i tillegg blir gitt ut en mindre, mer kommersiell, “supermarked-utgave” med kun de to øverste divisjonene – altså Premier League og Championship. Denne heter “Fotballtur til England”, og har blitt trykket opp i 8 000 eksemplarer. Den vil såvidt jeg har forstått kun være tilgjengelig i en periode på rundt 6 uker. Jeg gjør oppmerksom på at materialet her er hentet direkte fra boka “Engelsk fotball”, og dermed inngår også her.

For de som er utelukkende opptatt av de øverste divisjonene kan dette være interessant, mens jeg for dere andre vil anbefale den mer omfattende “Engelsk fotball”. Løp og kjøp!

 

 

13 kommentarer
    1. Fantastisk! Jeg gleder meg til og lese denne boken, den ser kjempebra ut! 🙂
      Fortsett det gode arbeidet!

    2. Selv om jeg er jente, ser denne boka veldig bra ut! Jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur til England selv, og se fotball!

    3. Skikkelig kul blogg! Vi hadde nettopp gleden av og presentere bloggen din, forran hele klassen! Fortsett med denne bloggen, men når reiser du neste gang til England for og se fotball? 🙂

    4. Takk for det, folkens!
      Så morsomt, Tobias! Hvordan gikk det? 🙂
      Jeg skulle gjerne dratt over igjen så raskt som mulig, og hadde håpet på en heftig oktober-tur jeg hadde sett meg ut. Dessverre setter økonomien noen begrensninger for tiden, så det måtte utgå, men jeg håper å hvertfall kunne ta den vanlige jule/nyttårs-turen.

    5. Emil: Boken “Fotballtur til England” var en mindre utgave av boken som forlaget valgte gi ut med “supermarked-markedet” for øyet. Der tok de rett og slett ut kun kapitlene fra “hovedboka” (“Engelsk fotball”) som omhandler Premier League og Championship og laget en egen bok med kun disse to. Som vanlig i det markedet var den kun tilgjengelig en kort periode (mon tro om det var 8-10 uker), da det er stor utskiftning og kamp om hylleplass i dette markedet. Jeg tror de gjenværende eksemplarene deretter ble makulert, men du kan være heldig å finne den via et søk på nettet kanskje? Eller eventuelt kontakt Ascheough forlag.
      Jeg kan imidlertid opplyse om at du fortsatt vil kunne få kjøpt “hovedboka” både hos bokhandlere og nettaktører som cdon etc. Og alt som er med i “Fotballtur til England” er også med der – i tillegg til ytterligere tre divisjoner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg